Tuesday, September 22, 2009

宝贵的一课

二十一岁的今天,生活就是绕着学业与她之间,对未来也充满着憧憬。四年后,可能是命运的捉弄,绕了一圈还是回到了原点。这旅途中学习了怎么追求心里向往的梦想,也同中领悟到现实的残酷会往往让我们失去了指南针, 继续被世界的琐碎的事情残绕着。如今的我也又再一次地掉入这个深渊,如何在这两种心态来取舍到现在还是个未知数。

她的背影还一直在我脑海中浮现。灯光也暗了,枕头也湿了。她心里有着我刻上的伤,我心里藏着对她的关心,隐隐作痛。

“我会尝试放开你的手,让妳尽情地翱翔自由的天空,静静地祈祷, 希望妳在那风雨中不会再受到任何的疮伤。谢谢妳教了我如何去爱一个人。”

1 comment:

louis vuitton tivdi pm said...

Take Me back to the Old Virginia, Gucci Secret Hobo
.Though not officially entiled Gucci Idyll collection, the Gucci bags comes far closer to the Wild than the frustrating louis vuitton neverfull pm Idyll series. The flavour of plantations find its comprehensive convey in the golden straw texture of the Gucci handbags. I've been turned off at the scene of exaggerated luxe of leather bags and neverfull feel proud to do something helpful to stop a masscre of crocodile or python. OK, louis vuitton mahina like the way to be an Louis Vuitton Damier Azur Galliera GM.